Lopen Door rijstvelden - Reisverslag uit Guilin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Lopen Door rijstvelden - Reisverslag uit Guilin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Lopen Door rijstvelden

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Mei 2018 | China, Guilin

Vandaag zij we om 6.15 wakker gemaakt door de haan die kukkelde. Daarna zijn we gaan ontbijten. Maar zo vroeg ontbijten kennen ze hier niet. Niemand was nog wakker. Uiteindelijk kwam de baas en die zei jullie zijn vroeg. Wij eten hier pas om 8.00.
Toen zijn wij nog even terug gegaan naar onze kamer.
Na een heerlijk ontbijt pannenkoek met banaan en toast met bacon en eieren zijn we gaan wandelen door de rijstvelden. Het was vaak klimmen, traplopen en klauteren maar wat was het mooi.
Ook heb ik nog een lokaal Chinees klederdracht aangedaan om foto's te maken met een mooi uitzicht over de rijstvelden. Er waren toeristen die dachten dat ik van daar was en zij maakte allemaal foto's van mij. Ze gingen zelfs voor mijn papa en mama staan. Totdat mama zei dat is mijn dochter en ik wil er graag een foto van maken. Dat begrepen ze wel. Toen kreeg ik nog 5 Yuan van een man. Wij moesten daar wel om lachen. Ook heb ik vrouwen gezien met heel lang haar. Volgens mij gaan die nooit naar de kapper.
Weer hebben we heerlijk gegeten. Dit keer noedels met vlees en groente, groente gebakken in knoflook, saté met satésaus en gebakken banaan
Morgen gaan we weer wandelen door de rijstvelden maar dan niet zo vroeg. Ik mag lekker uitslapen.
Groetjes Xue-Lan. Mama mocht het typen want zij wilde graag turnen kijken op de Chinees tv!!! En ze was wat moe. Xue-Lan vond de berichtjes heel leuk van de klas. En kan niet wachten om met de klas te Skype.

  • 10 Mei 2018 - 13:08

    Desiree:

    Leuk om jullie iedere dag te volgen ! Vandaag te vroeg uit bed dus....was wel lachen met die foto shoot. Zo‘n mooie meid willen ze natuurlijk wel op de foto....bij jullie is het natuurlijk al weer avond. Welterusten voor straks, groetjes Desiree

  • 10 Mei 2018 - 14:27

    Ria En Opa Henk:

    hallo lieve luitjes.
    We hebben genoten van de mooie foto's, en wat een kleuren we vonden het geweldig.
    Nu lekker gaan slapen en morgen weer mooie wandelingen gaan maken. We lezen jullie ervaringen morgen weer. Heel veel groetjes Opa & Oma

  • 10 Mei 2018 - 15:32

    Jolien:

    Hoi Xue-lan wat maak je mooie dingen mee . Alleen is het wel vroeg op staan ik mis je heel erg kan ik je vertellen . En je bent een echte fotomodel zo hoe je op de foto’s staat nog vele mooie dagen in China . Love you xxx.

  • 10 Mei 2018 - 16:48

    Chantal:

    Hoi, wat maken jullie mooie dingen mee

  • 10 Mei 2018 - 16:49

    Chantal:

    De foto’s zijn ook zo leuk om te zien!! Groetjes xxx

  • 10 Mei 2018 - 17:55

    Merian En Jos:

    Vandaag weer een mooie dag gehad, zo uit jullie verslagen te lezen. Wat zijn het mooie foto's van Xue-Lan en de rijstvelden. Morgen maar eens een beetje uitslapen als de haan een beetje zijn gemak wil houden. Dan nog een dag van de mooie rijstvelden genieten en dan op naar jullie volgende bestemming. Heel veel plezier nog. Xxx

  • 10 Mei 2018 - 19:27

    Roos:

    Hoi Xeu-lan wat een mooie foto van de rijstvelden en van alle andere fotos en at leuk dat je het leuk vind dat wij berichtje van heel de klas hebt gezien ookal typet mama het elke keer mooie verhalen en sons lange verhalen sims korte verhalen ze zijn allemaal super leuk en de een wat leuker dan de ander maar ik blijf er met plezier en benieuwdheid elke day af te wachten en Xeu-lan dit hoor je misschien heel vaak maar ik mis je super erg maar ik weet dat je het super leuk hebt

    Xxx Roos

  • 11 Mei 2018 - 11:40

    Annemarie Scheepers:

    Hoi Xue-Lan,

    Slim van jou om mama te laten typen.
    Was het mooi; het turnen?

    Hopelijk kun je een beetje uitslapen, best fijn als je al zoveel gewandeld hebt.
    Echt mooi daar!

  • 13 Mei 2018 - 18:45

    Daphne:

    die kroon staat je erg goed.
    en een mooie omgeving zeg.
    op school is het leuk maar jullie hebben denk ik een veel leukere dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 April 2018
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 9987

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Rootsreis China

Landen bezocht: