Met de bamboe bootjes varen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Met de bamboe bootjes varen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Met de bamboe bootjes varen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 Mei 2018 | China, Yangshuo

Vandaag moesten we vroeg opstaan omdat we vroeg op de bamboe bootjes moesten zijn dan was het niet zo warm. We gingen eerst met de taxi dat was een half uurtje rijden. Toen kwamen wij op de opstap plaats aan. Onze chauffeur regelde de kaartjes en onze schipper stond al klaar. Er konden er maar 2 op een bamboe bootje. Ik ging samen met papa. Mama ging alleen. Ik vond dat best wel zielig. Op het begin kregen we een waterval ik vond het best wel spannend. Dus ik vroeg aan papa of ik zijn hand mocht vast houden en yes dat mocht. Toen we beneden bij de waterval stonden zei ik tegen papa:’’dat viel eigenlijk best wel mee.’’ We hebben onderweg best wel wat foto’s gemaakt. Het tochtje duurde 1,5 uur. Het leek maar tien minuten. Toen we aankwamen stonden er vrouwen met bloemenkransjes op de rand. We hebben er 2 gekocht. 1 voor mama en 1 voor mij. We hebben ze nu in onze kamer gehangen. De rest van de middag hebben we rustig aan gedaan omdat mama niet zo lekker was. Ik vond het Skypen met de klas super leuk!!!

Groetjes Xue-Lan

  • 19 Mei 2018 - 14:08

    Saskia:

    Lekker genieten de laatste tijd. Alles wat jullie hebben gezien en meegemaakt laten bezinken. Heel veel plezier nog!!

  • 19 Mei 2018 - 14:30

    Ria En Opa Henk:

    Daar zijn we weer, wat een leuke dingen doen jullie daar allemaal, en Xue-Lan wat kan je het toch gaaf vertellen, dit is toch wel een super toffe vakantie, hier kan je nog heel lang van nagenieten. En blijf nog maar daar want het weer hier is knudde, koud en somber, niks aan. Nou troel tot horens, en ik mis jullie.Doeiii xxx

  • 19 Mei 2018 - 14:34

    Ria En Henk:

    Ingrid, gauw beter worden, er is in dat China nog een hoop te beleven.

  • 19 Mei 2018 - 17:30

    Vera:

    Je maakt allemaal mooie dingen mee. Ik zie je snel weer.
    Groetjes vera

  • 19 Mei 2018 - 18:44

    De Raatsjes:

    Wat hebben jullie een hoop beleefd! Nu lekker relaxen. Hopelijk knap je snel weer op Ingrid. Geniet maar van deze mooie reis. Groetjes van de Raatsjes

  • 19 Mei 2018 - 19:42

    Cindy:

    Wat een leuke ervaring zeg , maar hè Xue-lan ik had dat ook heel spannend gevonden hoor.
    Knap van je hoor.
    Veel plezier nog en Ingrid hopelijk ben je al wat opgeknapt.
    Groetjes Cindy

  • 19 Mei 2018 - 19:49

    Luc:

    Wat een leuke ervaring weer ik hoop dat je het super leuk hebt ik denk dat je veel meer leuke dingen mee gaat maken tot snel

    Groetjes


  • 19 Mei 2018 - 20:05

    Annemarie :

    Leuk weer!
    Als je plezier hebt, vliegt de tijd om hè!

    Beterschap voor mama!!

  • 19 Mei 2018 - 21:27

    Erik, Irene En Joshua :

    Hoi Ingrid,
    Moet je even betijen of heb je iets verkeerds gegeten? Hopelijk knap je snel op. Gelukkig kunnen jullie hier een beetje rustig aan doen. Hoewel: Iedere dag beleven jullie toch wel weer avonturen.
    Wat waren die bamboe bootjes leuk hè? Xue-Lan schreef het goed:"het duurde anderhalf uur, maar het leken maar 10 minuten"
    Wat is jullie avontuur voor morgen?
    Beterschap, Ingrid!

  • 20 Mei 2018 - 06:46

    Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

    Wat was het heerlijk om te varen. We gaan met z’n allen nog een paar mooie dagen hier beleven, met leuke dingen maar ook met veel ontspanning.
    Dikke knuffel vanuit D5.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 April 2018
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 9994

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Rootsreis China

Landen bezocht: