De laatste dag in Yangshuo. - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu De laatste dag in Yangshuo. - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Yangshuo.

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

22 Mei 2018 | China, Yangshuo

Vandaag zijn we met de scooter rond gaan rijden door het Karstgebergte. Nadat we onze vrienden hebben uitgezwaaid en even een duik genomen in het zwembad. Toen we bij de verhuurder kwamen hebben we een roze met een paraplu genomen en eentje zonder paraplu in het blauw. Dat was echt heel lekker tegen de zon met de papraplu. Want ik voelde mijn tenen in de zon bakken. Onderweg met de scooter kwamen we een rivier tegen met een stukje waarop je kon lopen. Daar hebben we een paar foto’s gemaakt. Verder hebben rustig aan gedaan want, morgen gaan we naar het volgende hotel. En het vliegtuig in naar Finland en dan weer door naar Amsterdam.

Dit is mijn laatste verslag in China.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verslagen te lezen.

Groetjes Xue-Lan

• 22 Mei 2018 - 14:41

Ria En Henk:

Wat grappig z'n scooter met een paraplu er boven op, zie je niet zo vaak. Ja jullie zullen het wel missen al die luxe, heb je warm neem je gewoon even een duik in het zwembad bij de voordeur. We hebben genoten van al jullie verhalen, er is heel veel ondernomen door jullie, er kan weer een mooi album van gemaakt worden, als herinnering. Tot donderdag, en doe het rustig aan, groetjes van ons

• 22 Mei 2018 - 17:04

John En Sabine:

het is een mooie omgeving daar zeg
    wat een leuke scooter met die paraplu erboven alleen Xue-Lan had ik wel verwacht dat je een blauwe met een paraplu had gepakt ipv zo'n roze zuurstok op wielen
    en wat een lekker eten hebben jullie op je bord liggen ik krijg er zo weer honger van zo lekker als het er uit ziet
    en als je na een dag weg geweest te zijn zo in het zwembad kan plonsen is al helemaal lekker zeg
    nou ik hoop dat jullie een mooie en fijne terug vlucht hebben en tot de volgende keer maar weer

groetjes john en sabine

• 22 Mei 2018 - 18:39

Marianne Withagen:

Nou Xue lan..dank je voor alle mooie verhalen van de afgelopen tijd. Wens jullie een goede reis terug. Ik ga je verhaaltjes missen hoor

• 22 Mei 2018 - 20:28

Erik, Irene En Joshua :

Lieve Xue-Lan, dank je wel voor al je verhalen.
    En lieve Xue-lan, Ingrid en Steven, wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Wat een hoop ervaringen en ontmoetingen. Geniet van de laatste dag en neem de tijd om alles te laten bezinken. En vergeet niet: "gelukkig hebben we de foto's nog"

• 22 Mei 2018 - 20:34

Annemarie:

We hebben je verslagen met veel plezier gelezen.
    En nu kijken we er naar uit om jullie verhalen te gaan horen als jullie weer thuis zijn.

Wat een prachtige indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt met veel bijzondere en emotionele momenten.
    Daar kunnen jullie met veel voldoening op terugkijken

• 23 Mei 2018 - 14:44

En Shi De Weijer:

Hey Xue-LAN
    Wat waren jou verhalen leuk om te lezen.
    Volgens mij had je je het enorm naar je zin.
    Jammer hè dat het de laatste dag is. Geniet nog van je allerlaatste nachtje daar en alvast een fijne Vlugt.

• 23 Mei 2018 - 20:19

Merian En Jos:

Een mooie vakantie is nu bijna voorbij. We zien jullie snel weer en willen al jullie verhalen horen. Xxx

• 23 Mei 2018 - 20:46

Cindy:

Hoi Xue-lan, ik vond het super leuk om de verslagen van jullie te lezen , je kan het mooi en leuk vertellen. Een hele fijne terugreis toegewenst, en tot volgende week weer.

• 24 Mei 2018 - 20:14

Annie:

Lieve xue lan
    Prachtige verhalen
    Bedankt dat wij zo ook een beetje jullie reis mee mochten maken .
    Schitterende fotos en mooie intense verslagen .

Goede thuisreis en lekker nagenieten

Annie