Verboden stad en plein van Hemelse vrede - Reisverslag uit Peking, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Verboden stad en plein van Hemelse vrede - Reisverslag uit Peking, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Verboden stad en plein van Hemelse vrede

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

06 Mei 2018 | China, Peking

Vanmorgen rond 9.30 te voet naar Verboden Stad gegaan. Het was heerlijk weer, lekker zonnig. Ons hotel zit niet ver van de verboden stad dus lopend is goed te doen. Eenmaal daar aangekomen met een gids door de stad gelopen. Wat is het groot en wat waren er veel mensen. Aan het einde van de verboden stad kon je omhoog gaan naar een uitzichtpunt over heel Beijing. Prachtig uitzicht.
Xue-Lan wilde heel graag het plein van hemelse vrede zien met foto van Mao. We moesten dan helemaal om de verboden stad lopen om erbij te komen.
Ook hier was het mooi om te zien. Terug via een park om wat rust te vinden.
Vanavond met Marcel en En Shi heerlijk Duck eend gegeten. Wat was het fijn om elkaar weer te zien en de verhalen te horen.
Morgen gaan we naar de muur. We moeten vroeg op.
Tot morgen.
Xxx

• 06 Mei 2018 - 16:21

Aoying & Annemarie:

Mooi hè, de Verboden Stad en omgeving, het plein en parkje.
    Gezellig dat jullie met En Shi gegeten hebben!
    Was de Peking Duck lekker?

• 06 Mei 2018 - 16:47

Cindy:

Leuke foto's al en vooral blije gezichten. Lekker genieten samen

• 06 Mei 2018 - 19:02

Erik, Irene En Joshua :

Hoi wereldreizigers,
    Wat hebben jullie al veel gezien. Fantastisch dat jullie Marcel en En-Shi hebben ontmoet. Hoe geinig moet dat zijn om elkaar in Beijing te ontmoeten.
    Wij vinden het leuk om de foto's te zien en zo veel te herkennen. We lopen bijna gezellig met jullie mee langs de vliegende theepot en het restaurant met de gouden olifantjes

• 06 Mei 2018 - 20:57

Danick Bastiaansen :

Wauw. Zo te lezen hebben jullie al vele indrukken opgedaan en kijken jullie je ogen uit! Leuk om te lezen dat jullie je zo vermaken!!

• 06 Mei 2018 - 23:07

John:

leuk om te lezen dat jullie het zo goed en fijn vinden daar
    ook leuk om te lezen dat jullie goed weer hebben en dat je Marcel en En Shi hebben ontmoet en samen gegeten hebben
    de foto's zijn ook heel mooi om te bekijken waar jullie allemaal geweest zijn
    het is ook heel leuk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben daar

groetjes john

• 07 Mei 2018 - 10:44

Vera:

leuke foto's. jullie genieten vast

• 08 Mei 2018 - 14:52

Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

Jullie moeten ons wel even vertellen waar jullie Pekingeend hebben gegeten hoor. Dan kunnen we daar ook aanschuiven als wij er zijn!
    Dikke kus van ons.