reiskriebels - Reisverslag uit Nieuw-Borgvliet, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu reiskriebels - Reisverslag uit Nieuw-Borgvliet, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

reiskriebels

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 April 2018 | Nederland, Nieuw-Borgvliet

Na wat paniek over de visum die verkeerde datum bevatte dan toch nog mail gekregen met daarin wel de juiste datums. Morgen wordt het visum bezorgd.
Vandaag bericht van reisorganisatie dat wij de pleegmoeder mogen zien , het kindertehuis binnen mogen. Zij willen wel graag foto's van Xue-Lan van de afgelopen jaren. Nu hebben we wel een fotoboek gemaakt maar dan vanavond ook nog een heleboel op USB stick gezet.
Koffers zijn bijna gepakt. De laatste dagen nog werken en dan kunnen we vrijdag vertrekken naar China.
Spanningen stijgen maar oh zo' n zin in

• 30 April 2018 - 22:35

John:

ze moeten jullie toch nog even plagen he , met de verkeerde datums erop te zetten
    en ja de spanning gaat stijgen de vrijdag komt in zicht
    dan nog even een paar uur vliegen en dan gaat het pas echt beginnen de mooie reis en de belevingen in china

we zijn ook heel benieuwd hoe en wat en wie jullie allemaal gaan zien en beleven daar

groetjes john

• 01 Mei 2018 - 18:13

Annemarie Scheepers :

Fantastisch mooi wat jullie allemaal in het vooruitzicht hebben!!

Succes met de zenuwen!

• 02 Mei 2018 - 21:32

Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

Nog maar 2 nachtjes. En daarna gaan we aftellen naar Nanning! Zo blij dat we dit samen gaan doen. Tot over een ruime week.......aan de andere kant van de wereld!
    Kus van ons

• 04 Mei 2018 - 23:52

Henk:

pas goed op elkaar mis jullie nu al. opa