Laatste dag in Yulin - Reisverslag uit Yulin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Laatste dag in Yulin - Reisverslag uit Yulin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Yulin

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

16 Mei 2018 | China, Yulin

De laatste dag in Yulin. Xue-Lan wilde heel graag nog door Yulin wandelen. Het is tenslotte haar stad.
Aangezien het hier behoorlijk warm is (34 graden ) zijn we vroeg op pad gegaan. Om 8.45 liepen wij door de straten van Yulin. We zijn langs de rivier naar een parkje gelopn. Daar waren ze volop met dans ,muziek en spelletjes bezig. Vanuit dit park konden wij ook heel goed de grote boedha zien. Daar wilde we ook naar toe. Dus via het park op weg naar de grote boedha. Wat is hij groot en echt mooi. Er omheen is een mooie tuin aangelegd. Via de trap en lift kon je goed bij de boedha komen. Vanaf hier had je ook een prachtig uitzicht over Yulin
Na dit spektakel zijn we even terug gegaan naar hotel. Even bijkomen van de hitte en vervolgens wat gaan eten bij een soort Mac. Daarna nog door de oude straten van Yulin gewandeld. Het begon te regenen maar dat was wel even lekker.
Vanavond nog gezellig eten met Fam.Troost en dan gaan we morgen weer door naar onze volgende en tevens laatste bestemming van deze reis.
De dagen in Yulin waren heel bijzonder en speciaal. De stad waar onze dochter vandaan komt, waar ze opgegroeid is. Morgen zullen we met een lach en een traan afscheid nemen van deze stad.

• 16 Mei 2018 - 12:17

hoi Xue-Lan
    Yulin was vast heel bijzonder. je hebt daar veel meegemaakt.doei Xue-Lan. het skypen was super leuk

• 16 Mei 2018 - 12:54

Vera:

wat ook een leuke foto's zeg

• 16 Mei 2018 - 13:03

Vera:

ben benieuwd wat je morgen allemaal weer zal ontdekken
    groetjes van de hele familie slokkers

• 16 Mei 2018 - 13:12

Ria En Opa Henk:

Hallo Xue-Lan, Steven en Ingrid.
    Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt in de stad waar Xue-Lan haar eerste jaren van haar leven heeft doorgebracht, en dat het ook nog eens een mooie plaats is, hebben jullie nog over de buik van boedha geaaid wand dan mag je een wens doen? Het zal niet meevallen om morgen deze stad weer te moeten verlaten, maar je kan niet weten misschien kom je er nog eens terug? En nu op naar het karsgebergte, dat wordt vast ook weer heel erg indrukwekkend, heel veel plezier met z'n alle, en een goeie reis. Het is hier nu kwart voor drie, dus bij jullie kwart voor negen, over drie uur zitten jullie met z'n alle in de trein.
    Doei, en de vriendelijke groetjes van ons 2tjes

• 16 Mei 2018 - 19:07

Erik, Irene En Joshua:

Ja, en dan moeten jullie Yulin zo maar achter jullie laten. Wat een gek gevoel he?
    Maar wat heeft het jullie deze reis veel moois gebracht. Wat een ervaringen en wat een herinneringen.
    Fijn dat deze laatste dag niet meer zo druk en emotioneel meer is. Gewoon even zijn in de stad waar
    Xue-Lan heeft gewoond, voordat jullie een gezin mochten worden.
    Morgen weer reizen.
    Dat wordt een mooie reis. En dan meer vakantie ervaren. En tijd krijgen om alles te laten bezinken. En daar is haast geen mooiere omgeving voor dan de omgeving waar jullie naar toe gaan.
    Welterusten en een goede reis.
    Groetjes, Irene
    PS Dank jullie wel voor de verslagen. Zo leuk en fijn om te lezen hoe het met jullie gaat!

• 16 Mei 2018 - 19:36

Cindy:

WoW wat een leuke mooi foto's, vooral die Boeddha foto haha
    Wat genieten jullie ,zo leuk om te zien zeg

Groetjes Cindy

• 18 Mei 2018 - 18:47

Annemarie Scheepers:

Mooie en leuke foto’s hebben jullie gemaakt in ‘jouw stad’.
    Zo heb je veel mooie herinneringen, naast alles wat je hebt gezien, gedaan en ervaren terwijl je lekker aan het rond kuieren was.

• 19 Mei 2018 - 19:55

Luc: