Eerste dag in mijn geboorte stad Yulin - Reisverslag uit Yulin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Eerste dag in mijn geboorte stad Yulin - Reisverslag uit Yulin, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Eerste dag in mijn geboorte stad Yulin

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

13 Mei 2018 | China, Yulin

Vandaag zijn we gaan ontbijten bij het hotel er was genoeg keuzen. En was erg lekker. Daarna zijn we wezen zwemmen in het zwembad. Toen zijn we gaan douchen. We werden opgehaald Door onze chauffeur. We moesten drie en een half uur in de privé bus zitten. Het was er leuk maar werd uiteindelijk toch een beetje saai. Toen we aankwamen dacht ik:"wow ben ik hier gebogen?" Ze spreken totaal geen woord Engels, dus we moeten met handen en voeten praten. Wel een beetje lastig maar wel uiteindelijk gelukt. We hebben onze koffers uitgepakt. En zijn op zoek gegaan naar een restaurant in de straat, ze eten veel aan de straat en het stonk een beetje ik denk dat dat komt door dat alle geuren door elkaar.
Morgen gaan we als het goed is naar het kindertehuis en gaan we mijn pleegmoeder zien. De gids zei dat het ook dinsdag kan zijn. Want in China kan het zo weer anders zijn.
Groetjes Xue-Lan

  • 13 Mei 2018 - 15:16

    John En Sabine:

    hallo xue-lan
    en ook je pa en ma natuurlijk(maar die schrijven niet zo veel als jij)
    vindt je het leuk daar , en ook een mooie omgeving
    het wordt wel spannend nu je zo dicht bij de ontmoeting van je pleegmoeder bent
    ik hoop dat ze je nog herkend nu je zo'n grote knappe meid bent geworden en dat je het kindertehuis mag zien
    we wachten weer met spanning af naar je volgende verslag
    heel veel groetjes en kusjes van ons uit het koude en natte nederland

    doe ze daar maar allemaal(alle zeven) ook de groetjes
    heel veel liefs van john en sabine

  • 13 Mei 2018 - 17:00

    Vera:

    Hoi Xue-Lan
    Het komt steeds dichterbij. Ik hoop dat het leuk is bij het kindertehuis en bij pleegmoeder.het wordt steeds spanneder. Veel succes tot de volgende keer. Waylon is 18de geworden. Weltrusten iedereen in china.

  • 13 Mei 2018 - 18:31

    Daphne:

    Ik hoop dat het leuk is in China.
    En dat je snel naar het kindertehuis mag.
    Ik mis je heel erg.
    groetjes Daphne.

  • 13 Mei 2018 - 18:35

    Eline Nijp:

    veel plezier in het kindertehuis.
    en nog een reis.
    groetjes Eline fijne dagen nog.

  • 13 Mei 2018 - 19:26

    Annemarie :

    Wat bijzonder Xue-Lan om in de stad te zijn waar je geboren bent.
    Papa maakt vast heel veel foto’s.
    Kun je wel een beetje slapen nu de dag dichterbij komt dat je naar je tehuis gaat?
    En je jouw pleegmoeder weer gaat ontmoeten!

  • 13 Mei 2018 - 19:57

    Marieke Nijp:

    Wat ontzettend leuk en bijzonder om terug te zijn in je geboorteplaats en de plaats waar jullie elkaar voor het eerst hebben ontmoet!
    Heel veel plezier komende mooie en spannende dagen.

    Groetjes,
    Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 April 2018
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 9974

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Rootsreis China

Landen bezocht: