Inmiddels weer een paar dagen thuis - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Inmiddels weer een paar dagen thuis - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Inmiddels weer een paar dagen thuis

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

29 Mei 2018 | Nederland, Halsteren

Na een fantastische reis met heel veel hoogte punten zijn we nu inmiddels alweer een paar dagen thuis. Dat voelt ook weer fijn en vertrouwd.
Zoals ik al schrijf kunnen we terug kijken op een mooie reis. Mooie ontmoetingen, dat zullen wij nooit meer vergeten. Voor Xue-Lan was het zo fijn om in China te zijn. Te zien waar zij haar eerste 2 levensjaren heeft doorgebracht en met wie. Het waren zulke lieve mensen dat Xue-Lan er met een heel fijn gevoel naar terug kijkt.
Maar het thuis komen in Nederland was ook weer heel fijn. Xue-Lan miste haar vriendinnen, de poezen, haar dwerghamster, haar bed.
Eenmaal thuis is zij vrijdag middag even naar school geweest. Daar hadden haar vriendinnen / klas genootjes haar verrast met een deur vol met teksten/ foto's en route kaart van onze reis. De kinderen hebben hier dagen aan gewerkt en je kon zien dat ze ons op de voet volgde. Zo mooi om te zien. Xue-Lan en ik waren blij verrast. Het doet ons goed om te zien hoe iedereen meeleeft. Dank daarvoor.
Dit is echt het laatste bericht van deze reis. Wij gaan er een mooi album van bestellen zodat wij altijd terug kunnen kijken naar onze belevenissen van deze reis en al jullie lieve reacties daarbij.

Groetjes Steven, Ingrid en Xue-Lan