Giggling tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Giggling tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Giggling tree

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 Mei 2018 | China, Yangshuo

Na een leuke trein reis en nog even een uurtje met de auto ( en wat voor auto rit. De Chauffeur haalde links, rechts in om ons maar zo snel mogelijk op onze eindbestemming te brengen) zijn we aangekomen bij de Giggling Tree in Yangshuo bij het karstgebergte . Wat ziet het er hier mooi en gezellig uit. Leuk zwembad waar de kinderen uiteraard gelijk in duiken. Alle kamers zijn van hout en gezellig ingericht. Hier gaan wij ons de laatste dagen prima vermaken.
Gisteren avond heerlijk gegeten. En vroeg naar bed. Want het was een vermoeiende dag. Deze morgen gaan we wat later aan het ontbijt zodat de kinderen even bij kunnen slapen. Vandaag gaan we het dorpje ontdekken met de fiets. Ze verhuren hier fietsen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat met deze temperatuur 34 graden en de behoorlijke luchtvochtigheid.

• 18 Mei 2018 - 09:38

Ria En Opa Henk:

Hallo allemaal, volgens ons krijgen jullie het steeds beter naar je zin, eigen zwembad, een chauffeur die het broertje is van Max Verstappen, lekker fietsen, en een heerlijk temperatuurtje van 34 graden, het kan niet beter.
    En de kinderen vermaken zich ook prima, we zien alleen maar lachende foto's en dat doet ons goed.
    Het is heerlijk om jullie reisverslag te lezen, en kijken steeds uit naar het volgende verhaal, jullie zijn na deze reis vast toe aan vakantie.
    Geniet er met z'n alle maar goed van.
    Heel veel lieve groetjes van het thuisfront, voor jullie alle 7
    Opa en Oma, en een stevige knuffel voor Xue-Lan.

• 18 Mei 2018 - 18:50

Annemarie Scheepers :

Ziet er uit als een heerlijke plek om te zijn!