Nanning - Reisverslag uit Nanning, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Nanning - Reisverslag uit Nanning, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Nanning

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Mei 2018 | China, Nanning

In de vroege uurtjes ( 6.00 ) verlieten wij het prachtige plaatsje Ping'an.
De dragers stonden alweer klaar om onze koffers naar beneden te dragen.
20 minuten baar beneden wandelen daarna 1.55 uur in de auto richting treinstation in Guilin. Er waren wat problemen met onze treinkaartjes.
We zouden deze eigenlijk in Beijing hebben moeren krijgen maar niemand heeft die ons gegeven en ook niet verteld dat wij die daar kregen. Wij dachten die krijgen wij in Ping'an. Dus er was even wat stress. Maar de eigenaar van ons hotel in Ping'an ( tevens chauffeur ) heeft ons super geholpen. Er was alleen geen kinderkaartje tot beschikking? Die moesten we in de trein zelf kopen?
Xue-Lan maakte zich wat zorgen dat ze niet mee mocht. Maar eenmaal in de trein kwam de rust weer terug.
Na 2.5 uur kwamen we aan in Nanning waar wij onze gids snel vonden. Toen nog even wachten op de Familie. Troost. Wat waren de meiden en wij weer blij om elkaar te zien.
Nu konden we door naar ons hotel. Het is een mooi hotel.
In de avond zijn we met z'n allen uit eten gegaan. Ook ging David met zijn vrouw Xiao Xiao mee die voor ons de foto' s en contact gegevens heeft doorgestuurd van Xue-Lan haar pleegmoeder. Zij werken voor een stichting die contacten onderhoud tussen kindertehuizen en pleegouders. Hij kende de meiden nog van toen zij nog in China waren. Ze vroegen ook van alles over de kinderen.
Het was leuk en fijn om hen ontmoet te hebben. Na afloop nemen we afscheid en ze zegt ons nog " bel me al het niet lukt maandag met de pleegmoeder" Hoe fijn is dat
Morgen ochtend gaan we zwemmen en in de middag reizen we door naar Yulin.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Dat vinden wij fijn.
Op deze manier kunnen wij jullie toch een beetje op de hoogte houden.
Groetjes Steven, Ingrid en Xue-Lan

• 12 Mei 2018 - 20:55

Annemarie :

Wat hebben jullie al veel gedaan in de afgelopen week, en wat staat jullie nog veel moois en indrukwekkends te wachten.....
    Gelukkig dat alles goed kwam met de trein....en dat het een fijne ontmoeting was met de familie Troost. Hoe bijzonder om nu weer een aantal dagen samen te reizen!

• 12 Mei 2018 - 23:39

John En Sabine:

hey het is allemaal super leuk om te lezen wat jullie daar allemaal zien en doen
    wat hebben jullie al veel gedaan en gezien , maar jammer van het schooltje dat je dat niet gevonden hebt en van de treinkaatjes maar je ziet alles komt goed
    maar nu gaat het pas echt beginnen daar waar het allemaal om draait deze reis het hopelijk zien van de pleegmoeder(en je heb een goede stok achter de deur David en Xiao Xiao) en wat zal ze zeggen en doen als ze het allemaal ziet en hoort daar waar ze haar eerste jaartjes is opgegroeid het zal best wel
    emotioneel worden denk ik
    doe de groetjes daar aan de rest en we wachten met gezonde spanning het volgende verslag weer af

• 13 Mei 2018 - 04:54

Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

Het is weer vanouds gezellig! We hebben er zin in om samen verder te reizen.
    Eens kijken waar we vandaag weer uitkomen.
    XXX

• 13 Mei 2018 - 08:11

Janet:

Wauw, in een woord. ziet er allemaal prachtig uit, maar wat straalt Xue-Lan bij het weerzien van haar vriendinnetje. wat een indrukken, belevenissen. Leg alles goed vast, en neem dit voor de rest van je leven mee. Prachtig

• 13 Mei 2018 - 08:30

Ria En Opa Henk:

Hallo leuk om weer wat van het reisverslag te lezen, het is voor het thuisfront bijna even spannend als voor jullie, wat jammer dat het met de treinkaartjes mis ging, wand daar wordt je behoorlijk gestrest van, maar gelukkig is het toch goed gekomen. Xue-Lan je moet niet bang zijn als jij de trein niet in mag, gaan je vader en moeder er ook niet in, die laten jou echt niet alleen. Wat wordt het spannend om je pleegmoedertje te zien, dat is voor haar ook heel wat, je bent twee keer zo groot geworden, dan toen ze jou voor het laats zag.Dit is een hele belevenis, geniet er maar van, het is jammer dat ik haar geen knuffel kan geven, en haar bedanken dat ze zo goed voor jou is geweest, dus geef jij die knuffel maar. Verder maak er met jullie 7ventjes er maar een groot feest van, en geniet.
    Heel veel lieve groetjes van ons 2 tjes
    xxxxx

• 13 Mei 2018 - 09:33

Erik, Irene En Joshua :

Lieve Ria en Henk, wat een lieve woorden voor de pleegmoeder van Xue-Lan.
    En lieve Xue-Lan, Ingrid en Steven, een mooie waardevolle ontmoeting toegewenst. En ik hoop dat jullie veel mogen zien of misschien zelfs wel een beetje helpen. We denken veel aan jullie en sturen dikke knuffels