Muur & Zomer Paleis - Reisverslag uit Peking, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Muur & Zomer Paleis - Reisverslag uit Peking, China van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Muur & Zomer Paleis

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 Mei 2018 | China, Peking

Wij zijn vandaag naar het Zomer Paleis geweest en naar de Chinese muur. We moesten om zes uur opstaan want, we moesten om acht uur klaar staan beneden bij het hotel voor de Zomer Paleis , daar gingen we als eerste naar toe.
Het Zomer Paleis was echt heel mooi er waren bootjes waarmee je over het meer kon varen. Er was een grote brug over het meer wij zijn daar een foto met het Zomer Paleis wezen maken. We hebben nog wat rondgelopen in het Zomer Paleis, en wat foto’s gemaakt.
Daarna zijn we naar de Chinese muur door gereden. We zijn daar met de kabelbaan omhoog gegaan en zijn we begonnen met het wandelen over de Chinese muur. De trappen waren erg verschillende grotes zoals: lagen, hogen, breden en smalle. Soms waren er huisjes of torens bij eentje kon je naar het plateau daar hebben we foto’s gemaakt. Toen zijn we weer terug gelopen naar de uitgang/ingang en hebben nog een appeltje gegeten. En zijn daarna terug gegaan met de kabelbaan. Mijn moeder voegt de foto’s later toe. Groetjes Xue-Lan

  • 07 Mei 2018 - 10:42

    Vera:

    vind je het leuk in China allemaal plaatsen bezoeken en naar je pleegmoeder en het kindertehuis. vandaag alweer naar de Chinese muur geweest en naar het zomer paleis. wij zijn voor de eerste keer weer naar school gegaan en hebben een ander digibord vanwege ilse computer. er zaten kabels verkeerd. we hebben vandaag buiten gegymd. bij ons is het ook heel warm. het is 27 graden. en we hebben nieuwe groepjes. Xue-Lan je moet echt terugkomen ik mis heel erg maar hebt het zeker vast leuk. ik blijf je verhalen lezen

  • 07 Mei 2018 - 14:09

    Roos:

    Hoi Xeu-lan
    In nog maar een paar Dagen al zoveel gedaan en we missen je zo erg. Maar ik hoop en denk dat jij er zo erg van geniet. En nog meer leuke spannende avonturen gaat doen. En naar de chinesemuur geweest en het zomer paleis lijkt me heel bijzonder. Ik en mijn vriendinnen hebben het er zo vaak over je. Over hoe zou ze het hebben en waar is ze geweest.en zeker weten ik blijf je verhalen lezen.

  • 07 Mei 2018 - 15:05

    Ria En Opa Henk:

    Hallo daar, Wat is het leuk om jullie reisverslag te lezen, we genieten er van, en jullie ook. Gisteren hebben jullie 15 kilometer gelopen, is wel erg vermoeiend voor die korte beentjes van Xue-Lan. En vandaag de Chinese muur bezocht en het zomer paleis. En ook nog eens lekker gegeten, blijf lekker genieten we wachten op de vervolg verhalen, want we leven allemaal met jullie mee. Het is nu 11.45uur en ik zou zeggen slaap lekker.

  • 07 Mei 2018 - 19:38

    Daphne:

    Hoi Xue-Lan,

    Ik mis je heel erg, maar ik zie dat je een mooie reis maakt.
    Ik vind het leuk jouw verhalen te lezen. Hopelijk FaceTimen we snel met de klas.
    Heel veel plezier met de reis!

    Groetjes (ook aan jouw papa en mama)
    Daphne
    Ook van mijn papa en mama

  • 07 Mei 2018 - 20:07

    Anca:

    Jullie reis is al mooi begonnen ! Mooie foto's van de Chinese muur. Liefs, Anca

  • 08 Mei 2018 - 09:38

    Aoying & Annemarie:

    Dat was een mooie dag!
    Mooie foto’s van mooie mensen!

  • 08 Mei 2018 - 14:55

    Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

    Hoi Xue-Lan,
    Wat heb je toch een leuke dagen met al die tripjes! De muur en het zomerpaleis in 1 dag, da’s hard werken!
    Veel plezier en tot snel.
    XXX van ons

  • 08 Mei 2018 - 16:06

    Merian En Jos:

    Wat een mooie foto's en leuk verslag. Dit is vast een hele mooie dag voor jullie geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 April 2018
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 9969

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Rootsreis China

Landen bezocht: