Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Ingrid Werk - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

03 Mei 2018 | Nederland, Halsteren

Nog een nachtje slapen en dan ga ik naar China. Vandaag heb ik mijn handbagage ingepakt. Ben ik nog gaan eten met mijn vriendin Dagmar. Het was heel lekker en gezellig. Kreeg nog een gelukspoppetje van haar met een klavertjevier. Heb hem gelijk in mijn handbagage gedaan.
Nu ben ik er echt klaar voor.
groetjes Xue-Lan ???.

  • 03 Mei 2018 - 22:12

    John:

    een hele goede reis en heel veel plezier daar in China.
    we hopen dat je erg veel van China gaat zien en de ook mensen die jou vroeger hebben geholpen gaat ontmoeten.
    en dat je heel veel gaat beleven daar.

    groetjes john

  • 04 Mei 2018 - 06:48

    Edwin, Anita, Xue-Ling En Yuri:

    Joehoe! Vandaag gaan jullie vliegen! Hele goede reis, veel plezier en we zien elkaar heel snel in Nanning!

  • 04 Mei 2018 - 22:43

    Ria:

    Hoi Xue-Lan,
    Ik wens jou en je ouders een goede reis toe. Dat deze reis jullie veel goeds mag brengen. Geniet er van en wat leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

    Lieve groetjes,
    Ria

  • 05 Mei 2018 - 08:12

    Annemarie:

    En inmiddels ben je er!
    Ga maar lekker genieten in het mooie China!

    En, als je En Shi ziet, geef je haar dan een dikke knuffel van mij?

  • 05 Mei 2018 - 11:28

    Merian:

    Hallo lieverds. De vliegreis is nu achter de rug en jullie zijn nu in het geboorteland van jullie mooie dochter. Geniet van deze hele speciale tijd daar en dat jullie maar heel veel mooie en memorabele momen te nemen samen mogen hebben. We blijven jullie vanuit hier volgen. Dikke kus van: Jos, Carlo, Yue-lin, Mattijn, Julia en Merian

  • 05 Mei 2018 - 11:28

    Merian:

    Hallo lieverds. De vliegreis is nu achter de rug en jullie zijn nu in het geboorteland van jullie mooie dochter. Geniet van deze hele speciale tijd daar en dat jullie maar heel veel mooie en memorabele momen te nemen samen mogen hebben. We blijven jullie vanuit hier volgen. Dikke kus van: Jos, Carlo, Yue-lin, Mattijn, Julia en Merian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 April 2018
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 9976

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Rootsreis China

Landen bezocht: